پزشکیان نمایه

مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب پس از پیروزی در انتخابات بیانیه صادر کرد.

به گزارش مشرق، متن بیانیه مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب پس از پیروزی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر است:

«ملت آگاه عزیز ایران

پیروزی‌تان مبارک باد؛ کار را تمام کردیــد و گامــی بلنــد در مرحلــه دوم انتخابــات برداشـتید. فرصتــی بــرای ایــران آفریدیــد و امیــد و نشــاط را بــه فضــای نارضایتــی و آزردگــی و دلمردگــی جامعــه بازگرداندیــد. سپاسـگزار همـه شـما در خلـق این امید و این رای معنادار به تحول و اصــلاح هســتم. همــه شــمایی کــه بــه راه و رویکــرد مــن یــا نامــزد رقیــب رای دادیــد یــا در ایــن انتخابــات نیامدیــد، بــرای مــن برابریــد.

آزمون بزرگ‌تری پیش روی ماست؛ آزمون عبور ایران از تنگناها و چالش‌ها و بحران‌های پیشرو و آزمون کاستن از نگرانی‌های متعدد و متفاوت مردم برای داشتن یک زندگی بهتر.

قدردان وسعت نظر و گره‌گشایی مقام معظم رهبری هستم که در این انتخابات عرصه را بر مشارکت و رقابت و سلامت نقش‌آفرینی بیشتر شهروندان و جریانهای سیاسی گشودند.

در این عرصه مراجع و عالمان دین، اندیشمندان و دانشمندان، استادان و دانشجویان، معلمان و فرهنگیان، اصحاب فرهنگ و هنر و اندیشه، پزشکان و پرستاران، زنان و جوانان، روستائیان و کارگران، کارمندان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا، اصناف و بازاریان و کارآفرینان، ایرانیان دور از وطن، اقوام و پیروان مذاهب و ادیان، بازنشستگان و سالمندان بودند که همه جا را میدان گفت‌و گو، نقد و بازاندیشی برای ایران کردند؛ حاصل همه این تلاشها، رسیدن بـه فصلی نو برای خدمت به ایران شد.

فصلی که در آن نقش فعــال شــخصیتهای دلســوز ملــی و حضــور جریانهــای سیاســی و نهادهــا و تشــکلهای مدنــی تاثیــر گــذار شــد. فصلــی کــه بدنــه علمــی کارشناســی و تخصصــی کشــور نیــز بــه زبــان آمــد و نشــان داد کــه وضعیــت خطیــر اســت ولــی میتــوان بــا تفاهــم و اجمــاع و امیــد بســیاری از تهدیدهــای پیــش رو را دور کــرد و فرصتهایــی تــازه را بــرای پاســخگویی بــه مطالبه‌هــای شــما کشــف یــا ایجــاد کــرد.

امــروز ســرآغاز آن فصــل نوســت: فصــل مانــدن شــما در صحنــه، فصــل التــزام حکومــت در بازگشــت بــه مطالبــات شــما و فصــل عمــل کــردن مــن بــه تعهدهــا.
مــن بــه دســتور خداونــد متعهــدم کــه» اوفــوا بالعهــد، ان العهــد کان مســئوال- بــه عهــد خویــش وفــا کنیــد کــه بازخواســت خواهیــد شــد. «مــن رای شــما را طوقــی ســنگین بــرگردنــم میدانــم امــا تعهــد میدهــم کــه همچنــان گــوش شــنوایی بــرای ســخنان شــما
و صــدای بیصدایــان و طــرد شــدگان باشــم پــس بــه گفتــه علــی (ع) باز هم «از گفتــن حــق یــا رای زدن در عدالــت بــاز مایســتید کــه مــن نــه برتــر از آنــم کــه خطــا کنــم و نــه در کار خویــش از خطــا ایمنــم.»


کار دولــت منتخــب در ایــن شــرایط خطیــر دشــوار اســت، مگــر آنکــه بــاز لطــف خداونــد همــت و حضــور شــما چــاره ســاز شــود. مــن از ایــن پــس بــه دنبــال پیشــبرد گفــت‌و گــو، همگرایــی و وفــاق ملــی در حکومــت بــرای بازگشــت بــه مــردم و اهتمــام بــه مســائل جامعــه در همــه عرصه‌هــای اقتصــادی، اجتماعــی، فرهنگــی و سیاســی خواهــم بــود؛

ســخن امــام امــام خمینــی(ره) را بــاز راهنمــای عمــل خــود میکنــم کــه «مــا همــه بــا هــم باشــیم، مملکــت از خودتــان اســت. همــه بچــۀ ایــن مملکــت هســتید. پــس چــرا یکــی بــه آن طــرف مــی کشــد، یکــی بــه ایــن طــرف مــی کشــد؟»

مــن در پــی آن هســتم کــه بــا تفاهــم و همــکاری همــه ارکان حا کمیــت، مجلــس و قــوه قضائیــه تنــش و وا گرایــی را از نهــاد سیاســت و حکمرانــی دور کنــم؛ امیــدوارم مجلــس محتــرم در همراهــی بــا رای ا کثریــت مــردم خــود را بــرای یــک همــکاری موثــر بــا دولــت در مســیر عبــور کشــور از بحرانهــا آمــاده کنــد.

مــن بــه رقیــب محتــرم، جنــاب آقــای دکتــر ســعید جلیلــی و همــه رای دهنــدگان بــه ایشــان میگویــم رقابــت بــه پایــان رســید، زمــان رفاقــت بــرای ایــران آمــد، بیاییــد دســت در دســت هــم دهیــم بــه مهــر / مهیــن خویــش را کنیــم آبــاد.

مــن بــه همــه آنــان کــه در ایــن انتخابــات نیامدنــد هــم میگویــم موعــد دیــدن شــما و حرفهــای شماســت. زمــان دغدغه‌هــا و نگرانیهــای یکدیگــر و زمــان گفــتوگــو بــرای ایــران اســت. دولــت منتخــب و حکومــت بایــد بداننــد کــه چــه میگوییــد و چــرا نیامدیــد. وقتــی نهــاد انتخابــات صــورت ســالم و رقابتــی موثــر بیابــد، قطعــا رای زبــان اصلــی گفــتو گــو میشــود.

مــن نیامــده‌ام کــه خواســت و اراده شــما را در حــد رفــع رنجهــای امــروز مــردم محــدود کنــم، مــن امــدهام تــا بــا بازگشــت دولــت منتخــب بــه آرمانهــا و وعدههــای فرامــوش شــده در نظــام جمهــوری اســامی ایــران، بــا التــزام حا کمیــت در عمــل بــه آن، و بــا حمایــت مســتمر و نقــد و نظــارت شــما، باهــم بــه ســوی تامیــن منافــع و مصالــح ملــی کشــور و گشــودن افــق توســعه پایــدار و پیشــرفت همــه جانبــه ایــران قــدم برداریــم.

مــن آمــدهام تــا بــا هــم ســایه تحریــم و تهدیــد و جنــگ را از ایــران دور کنیــم، بــه دنبــال صلــح پایــدار و آرامــش و همــکاری در منطقــه و گفــتو گــو و تعامــل ســازنده بــا جهــان باشــیم و همــه اینهــا را در خدمــت منافــع ملــی کشــور و نیازهــای مــردم قــرار دهیــم.


مــن و همراهــان مــن، امــروز آنچــه را از دروغ و تهمــت و جفــا در ایــام انتخابــات دیدیــم، نــه تنهــا میبخشــیم کــه فرامــوش هــم میکنیــم. زمــان آن اســت کــه بــرای ایــران ســینه‌ها را از کینه‌هــا بشــوئیم، دســت بــه دســت بهــم دهیــم و بــه آینــده بهتــر بیاندیشــیم.


اکنــون مســئولیت تاریخــی همــه مــا تـلاش خردمندانــه و بی وقفــه بــرای اصلاح رویکردهــا، ســاختارها و رفتارهــای نامناســب حکمرانــی اســت. رویکــرد مــن، پاســخگو کــردن دولــت آینــده در همیــن ســو و انتخــاب همــکاران بــا همیــن منطــق و مــلاک خواهــد بــود. حــق منطــق و شایســتگی بــه دور از هــر تبعیضــی مــلاک مــن خواهــد بود.

خواهــم کوشــید اشــخاص را بــا حــق بســنجم، نــه حــق را بــا اشــخاص. اصلاحــات را بایــد بــه پیــش بریــم، پــس از حســین بــن علــی (ع) بیاموزیــم کــه نهضتــش را فراتــر از اصــلاح آمرانــه یعنــی طلــب و اراده اصلاح امــور می دانســت، ایــن یعنــی ابــراز خواســت و حضــور مســتمر مــردم بــرای اصلاح.


بــه روان پــا ک همــه شــهدا و شــهیدان دولــت از رجایــی و باهنــر تــا رئیــس جمهــور فقیــد رئیســی و ســرباز افتخارآمیــز وطــن، ســردار قاســم ســلیمانی درود میفرســتم.

یکشــنبه آغــاز مــاه محــرم اســت بــه اندیشــه و راه حســینی بــاز گردیــم و حرمــت ایــن ایــام را پــاس بداریــم.

بازهم همه باهم برای ایران
خاک پای ملت ایران
مسعود پزشکیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 34
  • در انتظار بررسی: 78
  • غیر قابل انتشار: 5
  • باغبان پیر FR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    0 0
    از تعارفات بگذریم.مردم به تکلیف شان عمل کردند. حال رییس جمهور باید به وظیفه اش در چارچوب قانون اساسی عمل کند.
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    1 0
    مبارک تون و مبارک شون باشه ،این دوران هم روی ۸ سال فریدون
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    متأسفانه نمیشه باورش کنیم چون اطرافیانش آدمهای درستی نیستن و طی ۸ سال دولت روحانی همه نوع ظلم و جفای در حق مردم ایران کردند
  • US ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    خواست ملت و اقلیت ها تعقیب قرار دادن خبرگزاری های زرد و آنهایی که علیه شما و اقلیت ها زبان درای کردند هست .
  • لاله IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    خودش حوصله اش نشد بخونه ما چه طوری بخونیم؟!!!!
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    پیش بسوی باز کردن پیچ و مهره های مملکت
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    9 5
    ‏شیعه روز جمعه مَحَک خورد خطر ‎# پزشکیان نیست. خطر ‎# جهل_مردم است. مگر میشود کسی کارکرد و عملکرد شهید رئیسی و دوران نکبت بار روحانی را دیده باشد و تفاوت را درک نکرده باشد؟  بله میشود! همانطور که تفاوت علی(ع) و دیگران را دیدند ولی او را ۲۵ سال خانه نشین کردند … اقای پزشکیان سراسر دروغ بودید تزویر، آاخرتت رو فروختی برای دنیای من که از کسانی هستم اون دنیا جلوت رو میگیرم و ازت به خدا شکایت میکنم
    • IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 0
      در ادامه اسرا 34 اسرا 36 آمده : چيزى را كه بدان علم ندارى دنبال مكن . مدیریت را در یک دانشگاه میخوانند نه چند کشور چند سال ! پولش را از کجا اوردی ؟ چطور ویزا گرفتی ؟ ربطی به پزشک بودنت نداشت. از اول در فکر ریاست بودی. علم نداری ولی میخواهی مملکت را درست کنی . اخر در مدیریت نیامده با جهرمی و ظریف کروگودیل نمیشود کار کرد ؟ تو با حقه بازی و گند زدن امثال زاکانی توانستی خودت را به مردم تحمیل کنی ولی آب خوش از گلویت پایین نخواهد رفت. کاری میکنیم استعفا داده بروی همان کلیبر گوسفند بچرانی.
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    سالی که نکوست از بهارش پیداست با این نوع سخنرانی باید از صحنه سیاست خداحافظی کنی برادر آبروی جمهوری اسلامی رو بردیه
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    انشالله خدواند امیر عبداللهیان رو بیامرزد و با امام حسین ع محشور بفرمایید
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    ان شالله که واقعا همینطور باشی که میگی ولی دولت سوم روحانی..... نمیدونم فقط خواهشا ادمهای دولت روحانی را به کار نگیر. کاش ظریف دور و برت نبود و خودت مستقل بودی. روی اینها حساب باز نکن. روی ملت تکیه داشته باش. تو ریسجمهور هستی از اینها حساب نبر اینها باید از شما حساب ببرن چس مستقل باش و با طناب امثال ظریف و روحانی به چاه نیفت
  • CA ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    مسعود پزشکیان برجای کسی خواهی نشست که شیفته خدمت بود نه تشنه قدرت اگه خدمت نکنی اگه رانتخواری و فساد اقتصادی رو مثل دولت روحانی ادامه بدی نفرین شهدای خدمت ریشه‌ات رو خواهد کند و همان آذریهایی که تو رو به قدرت رساندن ساقطت خواهند کرد.
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    8 2
    👆👆🌍 صدای زوزه ی گرگ ها بلند شد ! وزیر خارجه آمریکا، پیش‌شرط‌های احیای مذاکرات با دولت پزشکیان را اعلام کرد!! 🔹به گزارش سرویس سیاسی #روزنامه #صبح_ایران، آنتونی #بلینکن، وزیر خارجه آمریکا با اشاره به درخواست دولت ایران و شخص مسعود #پزشکیان، پیش‌شرط‌های مذاکره مجدد با ایران را اعلام کرد. 🔹 او با استقبال از این تصمیم ایران، گفت: اگر ایران می‌خواهد به مسیر مذاکره باز گردد، پیش‌شرط‌هایی را باید در نظر بگیرد. 🔹بلینکن اذعان کرد: ایران باید روابط خود با #روسیه و #چین را قطع و فروش سلاح و نفت به این کشورها را متوقف کند. همچنین، ایران باید به تمام بندهای برنامه جامع اقدام مشترک (#برجام) برگردد و اجازه بازرسی بی‌قید و شرط تاسیسات اتمی را بدهد. 🔹وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: ایران همچنین باید از کلیه معاهدات بین‌المللی مانند #بریکس و #شانگهای خارج شود. 🔹وی با اشاره به آنچه که او ضرر به منافع #آمریکا و #اسرائیل برشمرد، تصریح کرد: ایران باید قبل از شروع مذاکره، تمام صدمات به منافع آمریکا و اسرائیل را که از سوی نیروهای نیابتی‌اش در یمن، عراق، سوریه و حزب‌الله لبنان و نیز عملیات #وعده_صادق انجام شده، در اسرع وقت جبران نماید.!! 🔹او همچنین با اشاره به چندین پیش‌شرط دیگر برای دولت #ایران، در پایان گفت: هیچ تضمینی برای #تعلیق_تحریم‌ها قبل از به نتیجه رسیدن مذاکرات، وجود ندارد و هیچ پیش‌شرطی از ایران را نخواهد پذیرفت.
  • IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 3
    مسعود
  • IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    6 0
    👆👆🌍 صدای زوزه ی گرگ ها بلند شد ! وزیر خارجه آمریکا، پیش‌شرط‌های احیای مذاکرات با دولت پزشکیان را اعلام کرد!! 🔹به گزارش سرویس سیاسی #روزنامه #صبح_ایران، آنتونی #بلینکن، وزیر خارجه آمریکا با اشاره به درخواست دولت ایران و شخص مسعود #پزشکیان، پیش‌شرط‌های مذاکره مجدد با ایران را اعلام کرد. 🔹 او با استقبال از این تصمیم ایران، گفت: اگر ایران می‌خواهد به مسیر مذاکره باز گردد، پیش‌شرط‌هایی را باید در نظر بگیرد. 🔹بلینکن اذعان کرد: ایران باید روابط خود با #روسیه و #چین را قطع و فروش سلاح و نفت به این کشورها را متوقف کند. همچنین، ایران باید به تمام بندهای برنامه جامع اقدام مشترک (#برجام) برگردد و اجازه بازرسی بی‌قید و شرط تاسیسات اتمی را بدهد. 🔹وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: ایران همچنین باید از کلیه معاهدات بین‌المللی مانند #بریکس و #شانگهای خارج شود. 🔹وی با اشاره به آنچه که او ضرر به منافع #آمریکا و #اسرائیل برشمرد، تصریح کرد: ایران باید قبل از شروع مذاکره، تمام صدمات به منافع آمریکا و اسرائیل را که از سوی نیروهای نیابتی‌اش در یمن، عراق، سوریه و حزب‌الله لبنان و نیز عملیات #وعده_صادق انجام شده، در اسرع وقت جبران نماید.!! 🔹او همچنین با اشاره به چندین پیش‌شرط دیگر برای دولت #ایران، در پایان گفت: هیچ تضمینی برای #تعلیق_تحریم‌ها قبل از به نتیجه رسیدن مذاکرات، وجود ندارد و هیچ پیش‌شرطی از ایران را نخواهد پذیرفت.
  • رضا IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    چقدر حرف میزنی تو
  • CA ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اداره کشور با تلاش خستگی ناپذیر مثل شهید رئیسی ممکنه نه با شعار توخالی مثل روحانی و ظریف. آقای پزشکیان گوساله سامری ظریف و روحانی نمیتونه کمکت کنه.
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    14 2
    پزشکیان در تلویزیون با نشان دادن آمار و نمودارهای دروغ و با فریب دادن مردم آورد.
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    10 1
    بیانیه یک فریبکار
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    6 1
    پزشکیان در تلویزیون با نشان دادن آمار و نمودارهای دروغ و با فریب دادن مردم آورد.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    8 1
    هدایت پزشکیان با ظریف است. ظریف باید پاسخگوی مقابله نکردن عمدی با کرونا برای احیا برجام (طبق افشاگری عباس عبدی در 8 فروردین 1399) منجر به فوت بیش از 146 هزار مردم بیگناه باشد. ظریف برای احیا برجام خسارت محض مسئول عزادار کردن خانواده های زیادی است.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    7 0
    ایکاش ظریف و پزشکیان در تلویزیون آمار و نمودارهای دروغ نشان نمی دادند. ایکاش پزشکیان بدون فریب دادن مردم و با صداقت و راستگویی رای می آورد. آدم دروغگو بی ارزش است.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    2 0
    حمایت اجانب از اصلاح طلبان و پول پاشی آنها برای قدرت گرفتن نفوذی ها و با حمایت رسانه ای و سایبری شون جواب داد - shareit مال اسرائیله ولی عجیبه که فقط اخباری که بر ضد دکتر جلیلی بود را پخش میکرد - چرا نرم افزار اسرائیلی برای تخریب پزشکیان پیغام روی گوشی ها نمی فرستاد
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    7 0
    پزشکیان مثل روحانی بازیچه دست ظریف هستش - ظریف عامل عزادار کردن خانواده های ایرانی با مقابله عمدی نکردن با کرونا و عمداً واکسن وارد نکردن و فوت بیش از146 هزارایرانی با کرونا برای احیاء برجام با بالا بردن تلفات کرونا هستش (طبق افشاگری عباس عبدی در 8 فروردین 1399) - رییسی با واردات گسترده واکسن و رساندن تلفات 709 نفر در روز در زمان ظریف و روحانی به صفر نفر در روز با واکسیناسیون گسترده ثابت کرد ظریف و روحانی میتوانسته اند واکسن وارد کنند ولی عمداً وارد نکردند. چرا ظریف مانع وزارت بهداشت برای قرنطینه کردن مسافران ایتالیا در فروردین 1399 شد؟
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    5 1
    پیروزی پزشکیان در انتخابات با آمار دروغ و سیاه نمایی خدمات شهید رئیسی و فریب دادن مردم بوده = پیروزی کثیف
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    3 1
    پزشکیان بدلیل ارائه آمار و نمودار دروغ از دوران آقای رییسی و توهین به سردار سلیمانی لایق ریاست جمهوری مردم ایران نیست.
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    8 1
    فردی که پیروزی کثیفش رو با آمار و نمودار دروغ رای آورده باشه رییس جمهور من نیست.
  • باغبان پیر FR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    ما ایرانیان خارج از کشور با وجود تهید و فحاشی و توهین یک مشت افراد نا آگاه و بعضی افراد افراطی و خشن خارج کشور و طی مسافت طولانی, مخارج سفر و و تعطیلی یک روز کار رفتیم برای دفاع و سربلندی ایران رای دادیم من به شخصه ۲ بار پای صندوق رای رفتم یعنی ۱۶۰۰کیلومتر طی مسیر رفت و برگشت, ۴۰۰ یورو هزینه ترن , ۲ روز تعطیلی کار امریکا, اسراییل ضد وطنان خارج نشین ذلیل بی مقدار از حرس خوردن دق کنید ما به تکلیفمان عمل کردیم رییس جمهور به وظیفه اش در چهار چوب قانون اساسی عمل کند
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    6 0
    بیانیه یک پیروز انتخاباتی که با دادن آمار دروغ مردم را فریب داد
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    4 0
    رای آوردن پزشکیان با نشان دادن نمودارها و آمارهای دروغ و سیاه نمایی دوران شهید رییسی بود. آدم دروغگو خدمتش هم فریب مردم خواهد بود.
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    4 0
    رای آوردن پزشکیان با نشان دادن نمودارها و آمارهای دروغ و سیاه نمایی دوران شهید رییسی بود. آدم دروغگو خدمتش هم فریب مردم خواهد بود.
  • سید IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    13 3
    ابتدا بهتر است بخشی از وقت خود را برای شرکت در درس اخلاق و ادب اختصاص دهی تا بعد! آخرین رؤسای جمهور چاله میدانی که می شود از ایشان نام برد بوش پسر و ترامپ و قذافی و روحانی و رئیس جمهور کنونی آرژانتین هستند و امیدوارم که پزشکیان از این جمع خارج شود !!!
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    دستگاه اصلاح طلبان با استفاده از سه عامل تبلیغات، تهدید و تطمیع توانست مسیر جامعه را عوض کرده و شرایطی را به وجود آورد که مردم به این مصیبت بزرگ مبتلا شوند.
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    5 0
    اصلاح طلبان از ابزار تبلیغات توأم با فریب مردم و تحریف حقایق و در واقع ترور شخصیت‌ها از یک سو و با حربه تهدید و تطمیع از سوی دیگر فعالیت کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس